Hello!
Mámel Anita esküvőszervező - koordinátor és szertartásvezető vagyok
Gratulálok, hogy közös életetek egyik legszebb ünnepére készültök!
Képzeljetek el egy olyan esküvőt, mely minden részletében tükrözi a ti történeteteket. Nem a sablonokról, hanem rólatok szól. Legyen ez kicsi vagy nagyobb esküvő, a lényeg a személyes jellegen van.
Valódi személyre szabott támogatást kaptok, hogy a nagy napra minden tökéletesen összeálljon és az esküvőtök vidáman és felszabadultan teljen.
Kiknek ajánlott az esküvőszervezői segítség?
Az esküvő egy olyan egyszeri és megismételhetetlen ünnep, ahol mindenki tökéletes eseményre vágyik. A Nagy Nap megszervezése azonban időigényes, néha kaotikus, hiszen a meghívóktól a tortáig, a dekorációtól a programok kivitelezéséig sok olyan részlet van, amire egy esküvő szervezésénél és napján figyelni kell.
A segítségemmel nem maradtok egyedül a kérdéseitekkel, a feladatokkal és teljes biztonságban lesztek a szervezés alatt és az esküvőtökön is.
Bízzátok rám az esküvőtöket!
Ha ti is olyan pár vagytok
- akiknek nincs elég idejük vagy kapacitásuk az összes szervezési feladattal foglalkozni
- akik bizonytalanok sok kérdésben és nem tudják, hogyan állítsák össze az esküvő menetét
- akik külföldön élnek és nehezen tudják megoldani az itthoni szervezést
- akik nem sablonos, hanem személyes jellegű esküvőt szeretnének
- akik az esküvőn nyugodt háttérre vágynak és a programok lebonyolítását biztos kezekben szeretnék tudni
Válasszátok ki a számotokra legideálisabb megoldást a kedvező csomag illetve az egyedi ajánlatok közül.
Miért velem? - Bemutatkozom
10 éve vagyok az esküvők világában
Közel 300 esküvőnek voltam részese
Jellemző rám a kreativitás és környezettudatosság
Vidám légkört és biztonságot nyújtok
Közvetlen és csapatjátékos vagyok
Kedvenceim a kutyás és természeti esküvők
Leginkább Budapest, Szekszárd, Pécs, Dunaújváros, Mohács, Baja, Kaposvár és a Balaton körzetében tevékenykedem és külföldön is vezetek esküvőket.
Örömmel megyek bárhova, ahova hívnak.
Privátban feleség, anya, barátnő és kolléga is vagyok, imádom a kutyákat, a jó cappucinót és az utazásokat
Szakértelem
Tapasztalt esküvői szakemberként nyugodtan rám bízhattok sok mindent. Felveszem a telefont és válaszolok az üzenetekre, amilyen gyorsan csak lehet. A határidőket betartom, odafigyelek a soron következő feladatokra és kérésekre. Online és személyesen is elértek.
Személyes törődés
Mindig a ti igényeiteket tartom szem előtt és arra törekszem, hogy az elképzeléseitek megvalósuljanak. Nyitott vagyok az új ötletek kivitelezésére és a legváratlanabb helyzetekben is igyekszem a legjobb megoldást megtalálni.
Vidám szervezés
Mindenkivel megtalálom a közös hangot. Büszke vagyok arra, hogy a velem esküvőző párok szerint nemcsak vidám velem a készülődés, hanem nyugalmat és biztonságot is jelentek nekik mind a szervezés időszakában, mind pedig az esküvőn.
HelloWeddings esküvők
Hogyan történik?
Esküvőtervezőként abban segítek, hogy mikor és hogyan álljatok neki az esküvői teendőknek, a feladatokat mikorra időzítsétek, mekkora költségekre számítsatok és milyen szempontokat vegyetek figyelembe a helyszínválasztásnál. A tanácsadás alkalmával arról is szó lesz, hogy melyek a legújabb trendek illetve hogyan kerüljétek el a buktatókat mielőtt beleugrotok az esküvők világába.
Esküvőszervezőként segítek a helyszín és szolgáltatói kör kiválasztásában, az ajánlatok bekérésében, a szerződéskötésekben és foglalásokban. Javaslatokat és támogatást kaptok a helyszínkialakításban, a dekorban, meghívókban, virágokban, az ültetésrendben, a menüsor és desszert tervezésben, ruha és beauty vonalban, a polgári és egyházi szertartások megszervezésében és kivitelezésében, a nap menetének, programjainak összeállításában és az esküvői forgatókönyv kialakításában is. Sok tennivalót átveszek tőletek, időt és költségeket is megtakarítva ezzel.
Esküvői koordináció
Esküvői koordinátorként vagy ahogy én hívom, esküvői háziasszonyként segítek a Nagy Napon a készülődésben és az esküvő eseményeinek levezénylésében. Fogadom a szolgáltatókat és a vendégeket, felkonferálom a programokat, összefogom a szálakat, kezelem a felmerülő problémákat. Végig ott leszek veletek, hogy koordináljam az esküvőt, így ti a legnagyobb nyugalomban és biztonságban élvezhetitek az annak minden pillanatát.
Szertartásvezetés
Szertartásvezetőként sablonok nélküli és modern stílusú, egyedi szertartást tartok nektek, mely teljesen rólatok szól, a ti sztoritokat jeleníti meg a különleges szöveggel és szimbólumokkal, egyedi fogadalomtétellel, a szeretteitek köszöntésével. Meghitten, romantikusan és humorosan. Igazi élmény lesz nemcsak számotokra, de az egész násznépnek is!
Gyakori kérdések
1. Mikor érdemes elkezdeni az esküvő szervezését?
Nincs bevett szabály. A legideálisabb, ha az esküvő dátuma előtt 10-12 hónappal elindul a szervezés. Természetesen kevesebb idő - akár 2-3 hónap - alatt is megszervezhető egy esküvő, de ahhoz, hogy a kiválasztott helyszín és szolgáltatói kör is biztosan szabad legyen az adott dátumon, jobb minél előbb belevágni az esküvőszervezésbe.
2. Miért célszerű esküvőszervező segítségét kérni?
Az esküvőszervező végig segít benneteket a szervezés útvesztőin, tanácsot ad, a hozzátok leginkább illő szolgáltatói kört ajánlja és állítja össze, támogat ha elbizonytalanodtok, segít a költségek és a forgatókönyv összeállításában, a helyszín és az esküvő stílusának kialakításában és az elképzeléseitek megvalósításában. Emellett megóv titeket a rossz döntésektől és segít elkerülni a hibákat, időt és költségeket is megtakarítva ezzel. Egy mankó, akire mindig támaszkodhattok. Nem maradtok ki a szervezésből, de végig fogja a kezeteket. Sok időt és költséget is megspórolva.
Az esküvőszervező a Nagy napon végig ott van a háttérben, koordinál, intézkedik, eligazít, vendégeket fogad, összefogja a szolgáltatókat, kezeli az esetleges problémákat. Így ti nyugodtan tudtok készülődni és élvezni az egész esküvőt és a vendégeiteket. Ez a koordináció higgyétek el nélkülözhetetlen, hiszen ez egy olyan egyszeri ünnep, ahol maximálisan megérdemlitek az odafigyelést és a törődést. Ne a családotokra vagy a barátaitokra bízzátok ezt a feladatot, ők is vendégek, akik szeretnének kiélvezni minden pillanatot.
Jómagam nem vagyok kizárólagosságban semmilyen szolgáltatóval és helyszínnel, így természetesen választhattok olyan esküvői szolgáltatót, akit ti néztetek ki magatoknak. Mindenkivel rugalmasan tudok együttműködni.
3. Mennyibe kerülnek a szolgáltatások és hogy történik a fizetési ütemezés?
Mivel több esküvői terültetet is összefogok, ezért a párok élnek a kedvező díjazású csomagok lehetőségével. Természetesen a szolgáltatásokat egyedileg is igénybe lehet venni.
2025-ös a szolgáltatási díjak:
Csomagok
Basic csomag (Esküvői forgatókönyv, koordináció és szertartásvezetés ) -
290 ezer Ft
Klasszik csomag (tanácsadás, alap esküvőszervezés, esküvői forgatókönyv, koordináció és szertartásvezetés) -
490 ezer Ft
Prémium csomag (tanácsadás, teljeskörű esküvőszervezés, esküvői forgatókönyv, koordináció és szertartásvezetés) -
650 ezer Ft
Külön is igénybevehető szolgáltatások
Egyedi szertartásvezetés - 100 ezer Ft
Az esküvő koordinációja - 220 ezer Ft
Tanácsadás és esküvői coaching - 90 ezer Ft
A szolgáltatási díjak a kiszállási költséget nem tartalmazzák, az mindig külön a helyszíntől függően kerül megállapításra.
Fizetési ütemezés:
Bármely egyedi szolgáltatás illetve csomag megrendelése esetén 10 % foglalót kell fizetni a szerződés megkötésekor. Minden további kifizetés az esküvőt követően történik. A díjak átutalással is teljesíthetőek.
4. Az egyedi ceremónia szertartásvezetővel és anyakönyvvezetővel együtt?
Az elmúlt években szerencsére egyre nyitottabb az anyakönyvvezetői szakma is az ún. vegyes vezetésű szertartásra. Mit is jelent ez? Azok a párok, akik szertartásvezetőt szeretnének a ceremónia megtartására, mert valami egyedibb, személyre szabott, róluk szóló esküvőre vágynak, ugyanakkor a hivatalos házasságkötést is ugyanakkor kívánják megtenni, lehetőség van arra, hogy a ceremónián a szertartásvezető és az anyakönyvvezető is jelen legyen. A szertartásvezető az, aki az esketés minden mozzanatát végigviszi ( beszéd, családköszöntés, fogadalmak, szimbólumok, gyűrűhúzás stb.) , az anyakönyvvezető pedig a hivatalos részt és az okmányok aláírását vezeti a szertartáson. Amennyiben ilyen esküvőt szeretnétek, szívesen segédkezek ennek megszervezésében, az anyakönyvvezetővel történő kapcsolatfelvételen keresztül, a szertartás menetének kialakításáig bezárólag. Keressetek bizalommal.
Az esküvői szertartásokról bővebben itt is olvashattok: https://www.mamelanita.hu/egyedi-szertartas/
5. Ki pontosan az esküvői koordinátor és miben különbözik a ceremóniamestertől?
Röviden úgy tudnám összefoglalni, hogy az esküvői koordinátor egyfajta ötvözete az esküvőszervezőnek és a ceremóniamesternek. Ha nem is a teljes szervezésbe, de már előzetesen bekapcsolódik a készülődés időszakában zajló részfeladatokba, például helyszínfelmérés, forgatókönyv és menet kialakítás. A koordinátor az esküvő napján az előkészületeket felügyeli, hogy a pár nyugodtan készülődhessen, a programok indulásával pedig a teljes koordináció az ő kezében van illetve ő az események moderátora és a programpontok felkonferálója is. Nincs annyira előtérben, de ő tartja össze a menetet és nem fél beleszólni a mikrofonba, ha valami fontos történés következik. pl. csoportképek, csokordobás, tortavágás , 1-2 játék. Ugyanakkor sokszor inkább a háttérből intézkedik és hagyja a bulit menni magától. Jómagam legalábbis így dolgozom. Ezért is használom inkább esküvői háziasszony kifejezést, mert szeretek igazi gazdája lenni az esküvőnek, aki ha kell a háttérben segít, de ha szükséges akkor mikrofont ragad.
Az esküvői koordinációról bővebben itt is olvashattok: