Esküvői koordináció

Miben különbözik az esküvői koordinátor a ceremóniamestertől?

Röviden úgy tudnám összefoglalni, hogy az esküvői koordinátor egyfajta ötvözete az esküvőszervezőnek és a ceremóniamesternek. Ha nem is a teljes szervezésbe, de már előzetesen bekapcsolódik a készülődés időszakában zajló részfeladatokba, például helyszínfelmérés, forgatókönyv és menet kialakítás. 

A koordinátor az esküvő napján az előkészületeket felügyeli, hogy a pár nyugodtan készülődhessen, a programok indulásával pedig a teljes koordináció az ő kezében van illetve ő az események moderátora és a programpontok felkonferálója is. Nincs annyira előtérben, de ő tartja össze a menetet és nem fél beleszólni a mikrofonba, ha valami fontos történés következik. pl. csoportképek, csokordobás, tortavágás , 1-2 játék. Ugyanakkor sokszor inkább a háttérből intézkedik és hagyja a bulit menni magától. Jómagam legalábbis így dolgozom. 

Ezért is használom inkább esküvői háziasszony kifejezést, mert szeretek igazi gazdája lenni az esküvőnek, aki ha kell a háttérben segít, de ha szükséges akkor mikrofont ragad.

Mit tartalmaz az esküvői koordináció?

Ha szeretnétek, hogy az esküvő napján valaki kézben tartsa az eseményeket és nem ceremóniamesterben vagy vőfélyben gondolkodtok, akkor érdemes esküvői koordinátor segítségét igénybe venni.   

  • egy első konzultációt, ahol áttekintjük az esküvő ismérveit (helyszín, dátum, volumen, szolgáltatók, kívánságok). A konzultáció történhet személyesen vagy online
  • A következő megbeszélésünk alkalmával átbeszéljük az esküvő napjának forgatókönyvét, javaslatot teszek az esküvő menetére, pontosítjuk a részleteket és a programokat. Ez leginkább azért is szükséges, hogy a meghívókat össze tudjátok állítani. Ez a megbeszélés is történhet személyesen vagy online
  • az esküvő előtt pár hónappal tartunk egy közös helyszínbejárást, amely alkalmával, átbeszéljük a részleteket, véglegesítjük a menetet, az esemény programjait
  • az esküvő előtti hetekben kiküldöm a végleges forgatókönyvet az összes szolgáltatónak és a helyszínnek, egyeztetek velük az esetleges kérdésekről
  • az esküvő napján már az előkészületek alatt ott vagyok, hogy ti nyugodtan készülődhessetek
  • ellenőrzök mindent a tökéletes kezdéshez, irányítom a szolgáltatókat, kezelem a felmerülő problémákat
  • fogadom és koordinálom az érkező vendégeket , igazi háziasszonya leszek az esküvőnek
  • Felkonferálom az esküvői programokat mint a fotózás, a csokordobás, nyitótánc, tortavágás, játékok
  • Teljes háttérkoordinációval és kb. 10 óra rendelkezésre állással az egész esküvőn ott leszek veletek


Az esküvői koordináció díja

220 ezer Ft 


Érdekel, kérünk ajánlatot

Írjatok nekem és hamarosan válaszolok